Veel gestelde vragen

1 Heeft SYNNY een winkel waar ik langs kan komen?

SYNNY heeft geen eigen winkels. Onze producten zijn verkrijgbaar via onze Webshop. Wil je de sieraden in het echt bewonderen, boek dan een sieradenparty bij jou op locatie. Zie voor meer informatie SYNNY Sieradenparty.

2 Zijn de artikelen altijd leverbaar?

Als een artikel niet voorradig is krijg je hierover een melding op de betreffende pagina van het artikel. Wanneer je het artikel liever op een ander moment bestelt, kan je het aan je wensenlijst toevoegen.

Helaas komt het wel eens voor dat een artikel niet leverbaar is, terwijl het niet kenbaar gemaakt wordt op onze site. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Je kan een vervangend artikel kiezen, het bedrag teruggestort krijgen of de gehele bestelling annuleren. Uiteraard doen wij ons uiterste best deze situatie te voorkomen.

3 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren door een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Is de bestelling al naar je onderweg of wordt deze verzendklaar gemaakt, dan is annuleren niet meer mogelijk. De artikelen zitten dan al in het leveringstraject. Zie voor meer informatie onze pagina Retourneren & Klachten.

4 Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

SYNNY doet haar uiterste best om bestellingen binnen 1-3 werkdagen bij de koper in huis te hebben. Voor uitgebreidere informatie kan je terecht op de pagina Betaal- & verzendmethoden.

5 Hoe kan ik betalen?

Je betaalt de bestelling inclusief verzendkosten vooraf. Je kunt betalen met Mastercard, Visa, Maestro, iDeal, American Express, PayPal en achteraf betalen via Klarna. 

6 Mag ik een artikel altijd ruilen?

Je kunt altijd ruilen binnen 14 dagen na aankoop (met uitzondering van sieraden vanuit hygiënisch oogpunt). De verzendkosten voor het terugsturen moet je wel zelf betalen. Het risico ligt bij de zender. Er zijn een aantal voorwaarden verbonden aan het ruilen. Deze kun je lezen op Retourneren & klachten en in de Algemene Voorwaarden.

7 Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Je adres en e-mail gegevens worden opgenomen in het SYNNY klantenbestand. Wanneer je hier bezwaar tegen hebt, kun je dat per e-mail laten weten. SYNNY zal nooit haar klantenbestand of deelgegevens aan derden verstrekken. Zie hiervoor ook onze Privacy statement.

8 Wanneer verzendkosten?

Bestellingen boven de € 40,00 worden voor Nederland gratis met track & trace verzonden!

Woon je in de omgeving Raalte dan komt SYNNY het graag kosteloos brengen. De betreffende postcodes zijn door SYNNY zelf uitgekozen. Of kies gratis voor afhaal op afspraak in Raalte. Wij nemen dan via de mail of whatsapp contact met je op voor het maken van een afspraak.

Onze verzendopties met levering aan huis in NL*:

▪PostNL brievenbus envelop 0-20g € 1,50 zonder track & trace 

▪PostNL brievenbuspakket 0-2kg € 4,95 met track & trace

▪SYNNY in de omgeving Raalte € 0,- de door SYNNY gekozen postcodes

Onze verzendopties pick up point NL*:

▪PostNL brievenbuspakket € 4,95 met track & trace

*Bovenstaande verzendopties zijn afhankelijk van je bestelling en wanneer mogelijk zichtbaar in je winkelwagen en/of tijdens het afrekenen.

 

De verzendkosten buiten Nederland worden getoond bij het afrekenen.

Heb je verder nog vragen?

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, of als je meer gedetailleerde informatie over een bepaald product wenst, kan je contact opnemen met onze Klantenservice