Retourneren & klachten

Wij doen er alles aan om de koper zo goed mogelijk te informeren over het product. Mocht een artikel niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden. Het ruilen of retourneren dient wel aan bepaalde voorwaarden te voldoen die hieronder zijn beschreven. Zie ook onze Algemene voorwaarden.

Voorwaarden ruilen & retourneren

- je kunt uitsluitend artikelen ruilen of retourneren die gekocht zijn in de SYNNY webshop.

- retouren worden alleen geaccepteerd binnen de retourtermijn van 14 dagen na aankoop.
- de bestelde producten zijn in ongebruikte staat en bevinden zich in de originele, onbeschadigde en ongeopende verpakking.
- er zijn geen voedselvlekken, make-upvlekken, lichaamsgeuren en/of sigarettengeuren op de items aanwezig.
- er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
- sieraden mag uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
- indien redelijkerwijs mogelijk wordt het item in de originele verpakking retour gestuurd.
- de verzendkosten en risico's van het terugsturen zijn voor rekening van de koper.  

- onvoldoende of niet-gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
- product- en/of leverfouten dienen binnen 14 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.
- indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan, behouden wij ons het recht voor om zending terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
- de verzendkosten die door de koper zijn betaald bij de aankoop van ons product, wordt alleen vergoed als de volledige bestelling geretourneerd wordt.

Retour afhandeling

1. Je kan het artikel binnen 14 dagen na aankoop per post terugsturen naar het retouradres van SYNNY. 

2. Vul het retourformulier in dat op de pakbon staat dat je bij je bestelling hebt gekregen. Vermeld hierin duidelijk de volgende gegevens:

- het bestelnummer;

- NAW gegevens;

- de reden van de ruiling/retournering.

2. De het te retourneren product samen met het retourformulier in de originele verpakking.

3. Nadat wij je bestelling in goede orde retour hebben ontvangen, ontvang je hier per e-mail een bevestiging van.

Retouradres

SYNNY

Korhoen 44

8103 CK Raalte

(geen bezoekadres)

Bestelling niet leverbaar

Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is, dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over per e-mail en zullen we het betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstorten. 

Klachten

Is een sieraad kapot geleverd? Is je bestelling niet aangekomen? Wat de klacht ook is, meld het ons. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice door een mail te sturen naar info@synny.nl. Of klik hier om direct naar ons contactformulier te gaan. Stuur ons je ordernummer en een foto van de klacht, dan gaan wij je klacht beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. We beantwoorden je mail binnen enkele dagen na ontvangst. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan laten we dat weten. Onze klachtenregeling vind je in onze Algemene voorwaarden.